# Live Life To the Fullest

Kata orang,
pandai bahagikan masa,
jangan terlalu sibuk sampai abaikan benda lain.

Tapi suatu yang aku pelajari sepanjang perjalanan ku menuju ke SAMER untuk menemui adikku,
Live Life to The Fullest

Semester 3 bakal bermula dalam masa beberapa hari sahaja lagi
Aku khuatir aku masih belum bersedia secara mental
Aku khuatir kerna keputusan yang lalu tidak memberangsangkan
Aku khuatir aku akan gagal lagi
Yeah, that's the word

Tapi kali ini tanggungjawab ku makin membesar dan bukan makin mengecil
Dan kali ini ada pula subjek yang kurang ku minati
Sounds fascinating
Sungguh ada sesuatu yang Allah sedang rancang untukku
Tapi aku sndiri x pasti apa dan bagaimana
Tapi ku yakin, sepenuh hati ku serahkan padanya

Dengan harapan yang baru.
Pelbagai perkara yang aku citakan
Tidak perlu disenaraikan, cukuplah hanya Allah yang tahu.
Dan ku sandarkan dengan quote ini
LIVE LIFE TO THE FULLEST!
kerna semua ini perancangan Allah
Wallahul Musta'an, ITU PASTI!

Fi amanillah, InsyaAllah!

Comments

Popular posts from this blog

Nephohilia

Nikmat Itu Bukan Selamanya Milik Kita

Bertubi-tubi